Thuis-training #1

LIEVE MENSEN,

In dit filmpje zal Bilal diverse oefeningen voordoen die je thuis goed kunt doen en desgewenst 1, 2 of drie keer per week kunt herhalen.

Om een goede training te doen houd dan de volgende serie aan:

  1. Zorg dat je een goede warming up doet van minimaal 5 tot 10 minuten. Lopen en rennen op de plaats.
  2. 1ste  serie: Pak elke oefening 30 seconden achter elkaar aan (squat, push-up, lunge, plank)
  3. Neem dan 30 seconden rust
  4. 2e serie: Pak elke oefening 45 seconden achter elkaar aan
  5. Neem 45 seconden rust
  6. 3e serie: Pak elke oefening 60 seconden achter elkaar aan
  7. Neem dan 60 seconden rust
  8. 4e serie: De echte krachtpatser bouwt deze serie verder op tot 75, 90 seconden de rest bouwt weer af naar 45,30 seconden
  9. Aan het eind mag je afsluiten met een high five met jezelf😊

Voor nu mag je nog lekker naar buiten dus ren, wandel of fiets en geniet van de natuur. Verder blijf in beweging en houd jezelf veilig en gezond.

Je hoort snel weer van ons,

Bilal en Jeroen en Team PLAN

Video afspelen

DEEL DIT BERICHT

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on print